Vilsen i Japan

Nakano

Kategori: Allmänt

Idag var jag till Nakano för att titta till Mandrake's huvudbutik, och tydligen var det småaffärer lite överallt i ett centrum så det kändes inte så imponerande när det var väl utspritt MEN själva köpcentrument hade grymt mycket gammalt :) samlar du på film/spel eller något så är det där stället ett paradis ^^



Sådär såg det ut när jag var påväg till köpcentrumet, du kan inte missa det här stället, ca 20 meter från tågstationen.



Nakano Broadway :D först trodde jag att jag var fel, hitta inget roligt, sen kom jag upp till 2:a våningen sen ändrade jag mig helt :D fanns hur mycket som helst att titta på



Dom hade en disk där kända manga skapare har ritat bilder åt butiken för att sälja :) det här var den sjukaste haha ^^ men tex han som gjorde Fist of the north star hade bild där mm :)



Andra butiken jag såg där uppe hade ett gäng gloomy's :)



Första Mandrake butiken jag stötte på var mest leksaker från gamla filmer :) hitta turltes, star wars till massor, alf mm mm ^^

Fanns ett ställe som sålde massa ascoola retro saker :D helt underbart ställe!



EN APA!! (inte jag) :D



Någon randombutiks fönster :)




Man måste älska den här butikens gubbar :D Hundarna är helt awesome! :D



på vägen hem så åt jag Crepes :D (eller hur f*n det stavas) ^^ Huuuur gott som helst! tog ju deluxe versionen med jordgubb,banan och choklad :D



Mina nya strumpor haha *nöjd*



DMC!!!!! <3



Baby tröja till PeT :)



Hitta den på Mandrake :D dom hade skitmycket marvel tidningar ^^



Chopper :3

Sen köpte jag även Battle Stadium DON till ps2 :) hitta den till riktigt bra pris *nöjd*
Kommentera inlägget här: