Vilsen i Japan

Ikebukuro

Kategori: Allmänt

Idag tänkte jag kolla in lite spelbutiker innan hemresan :) och imorgon blir det bara packande så allt är klart och så ska jag väl leta efter en liten tjockare jacka så jag inte dör direkt när jag kommer hem haha ^^
Men först så gick jag till något ställe (vet inte namnet för.. jag vet inte vart jag var xD) för jag såg att det fanns spel där men tydligen fanns det inte ett skit där! ^^

MEN på vägen dit blev det lite bilder iaf :)



Världens största guldspermie? :S



Ett torn till ett köpcentrum som håller på att byggas :) den är/ska bli 320 meter hög ^^



Asläckert ställe :D



Efter dom här bilderna drog jag till Ikebukuro och leta reda efter en spelbutik som var hur liten som helst :s vissa saker var billiga, andra dyra, som vanligt med andra ord ^^
Men Ikebukuro såg ut att ha ganska mycket saker där annars :) kläder å sånt skit haha ^^

Drog en sväng till akiba för att köpa födelsedags present åt brosan vilket jag även hitta :) så nu är ett problem borta ur världen ^^



Pop'n Music kontroller och pop'n Music 4 till psx :D kul att hitta det till bra pris :D (ca 135kr)



Lite blandade spel :) 15kr ^^

Det brosan får är självklart inte med på bilderna :p

KOMMENTARER:

  • Taiki92 säger:
    2010-03-02 | 13:39:46

    Det där är inte en spermie x] Det är "The great golden turd" Så det är världens största gyllene skit :P

  • Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg säger:
    2010-03-02 | 14:05:02
    Bloggadress: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

    Åh så ballt att va i japan! :D

  • Daniel säger:
    2010-03-02 | 14:29:37
    Bloggadress: http://danielhenningsson.blogg.se/

    Hejsan! Fin blogg du har! :D Allt bra :D ?

Kommentera inlägget här: