Vilsen i Japan

Hemma!

Kategori: Allmänt

Nu är man hemma i sverige och det känns faktiskt skönt :) ursäkta att jag inte har gjort det här inlägget än men har haft en del att göra sen jag kom hem ^^

Blev inte många bilder för sista dagen skulle jag släpa på mina feta väskor till stationen som låg långt bort och jag var tvungen att dra ganska tidigt



Två st bilder från stationen där jag vänta på tåget till Narita Airport :D



Sista bilden från japan :) väntan på flyget.

Och jag måste tacka alla som har följt min blogg och hoppas ni har haft en trevlig läsning :)

Till nästa helg så ska jag försöka få upp min såkallade "överlevnads guide" och jag kommer skriva på dom sidor jag är på så ni behöver inte vänta och se när det kommer ^^

Tack för mig!

KOMMENTARER:

  • Sandra säger:
    2010-03-07 | 10:45:28
    Bloggadress: http://kokoronomahou.blogg.se/

    Det har varit jätteroligt att följa din resa. :) Hoppas att du har haft det jätteskoj med ^^

  • Erika säger:
    2010-03-18 | 14:37:18
    Bloggadress: http://mizzboracay.blogg.se/

    Exakt hur mycket pengar gjorde du dig av med om du konverterar om allt till svenska kronor? =P

Kommentera inlägget här: