Vilsen i Japan

Vapen och feber

Kategori: Allmänt

Började dagen genom att gå runt på Markanden som är runt templet jag bor i närheten av :)



Hitta grymt många vapen affärer med svärd, kaststjärnor och liknande :D



Sen en till bild på draken Grim gillade :3 och nu i funktion ^^ dom stängde av vattnet precis när jag tog kortet förra gången, för dom skulle stänga stället då



Vette tusan vart jag tog kortet någonstans ^^' (Tokyo är jag iaf säker på)



Andra våningen på det där stället skulle nog många tjejer som gillar klänningar och cosplay gilla :) bara massa kläder ^^ www.kamifusen.jp



Bilder på 2 klänningar :) dom hade ca 100 fler att välja mellan



Mandrake!! Ett ställe jag hade hört om men inte hittat tidigare :) där finns ALLT för .. nja nördar ^^ *känner mig utpekad*
Men där hittar ni allt :D filmer, spel, anime, såna där vidriga dockor alla vill ha nu .__. mm mm



Peruker och så såna där äckeldockor .__.



Manga versionen av såna där dockor, gilla dom lite mer faktiskt (har inget att göra med att dom har stora bröst) ^^ :P



Living Dead Dolls!!! :D



Lite av deras Megaman spel :) Tänkte att sanna skulle få något att titta på ^^



Vet inte om det där är Supermario till FDS men den gick på ca 4000-5000kr O___O



På deras "toy" avledning hitta man limited edition prylar från massa filmer :D



4500kr kosta den här Yoda :D den var.. AWESOME! :D



Blev lurad till att köpa spel .__. Retrogamecamp har en "köp 1 spel, få 1 från vagnen" och självklart så fanns det ett spel i den som jag ville ha men fick inte köpa det löst, så då var jag tvungen att hitta billiga spel att köpa :p
tyvärr så sög dom spelen totalt!! (eller nja, vill ni köpa så är dom självklart skitbra) ;D
Spelet jag ville ha var det där sumo spelet :D kört det förut och det är ganska roligt :)
Förlorade en match genom att min motståndare dog av mig "kallingarna" och .. det här spelet är inte censurerat XD höll på att skratta ihjäl mig haha :D


Köpte filmen :D såg att den var lite ovanlig, det är inte ofta japanska filmer släpps med engelskt text :) fick passa på ^^



Lite av ett impulsköp haha :'3 *me like it* :D
Kommentera inlägget här: