Vilsen i Japan

TACOS!

Kategori: Allmänt



Var i Shibuya idag för att titta om Bookoff hade något roligt spel till salu men.. det hade dom inte :(
Men istället för att bara dra så gick jag till Secondhand butiken som ligger våningen under :) hitta lite saker där ^^



Bingo heter dom iaf :D dom hade lite allt möjligt men jag kollade först å främst efter byxor ^^



Hitta dom där skorna :) känns stabila ^^ kostade 2500 yen (ca 200kr)



En ganska simpel t-shirt för 80kr, ville ha en till t-shirt så man slipper skaffa fler haha ^^



Inte den bästa bilden men där har du ena paret av byxorna :) grymt skönt och kostade den med bara 80kr, jeansen jag köpte kosta oxå 80 kr men dom är jag inte lika nöjd med, fast dom är sköna "glida runt hemma" byxor :)



På vägen tillbaka så hitta jag en affär som pimpar mobiler :) ganska cool spongebob måste jag säga ^^



"Thanks you beautiful people" :) underbar engelska på Mr Donut xD



Klara det där jävla selet nu haha ^^ skönt att ha något spel när man försöker få tiden att fara iväg lite :)

Sen hitta jag en ny mataffär idag :) lite sent kanske, dom hade köttfärs så nu kan jag göra tacos och liknande :) grym lättnad, några veckor för sent bara .___.
Kommentera inlägget här: