Vilsen i Japan

Snurrar runt på stan ^^

Kategori: Allmänt

Tänkte dra till akiba för att leta present till PeT som snart ska bli farsa :) hitta en liten pryl men vi får väl se om han vill ha den haha ^^




På bilden ser ni sofmap byggnaden där dom har sina begangade prylar som tex tvspel, filmer, cd mm mm



retrosupercamp (har jag för mig att det hette) och trader 3 :) värda ett besök ^^



Ascool kula :D inte liten kan jag påstå ^^

och nu över till det jag har hittat :)



Blandade spel och filmer :) spelen kosta 100 yen st och baseketball kosta 390 yen, någon jävel har ju snott den jag hade så jag blev tvungen att skaffa en ny av den :(



En Koopa till PeT's unge :)



Hittat på bookoff :D Lion king och Mario & Wario, båda kosta 105yen st, mario spelet hade jag inte sett förut så det köpte jag direkt ^^



FFV och något random spel


OCH nu ska jag avsluta på ett annat sätt, värsta måltiden ever!!



Det ni ser på bilden är.. Chokladsoda XD bland det vidrigaste jag har smakat i flytande form!
Var som Chokladmunk i flytande form med dåligt datum och avslagen, tog en klunk och hällde ut resten, gick fan inte att dricka XD

Sen åt jag Chicken Nuggets som var dom vidrigaste nuggets jag någonsin har smakat XD inte mycket som stämmer för mig nu, ska testa någon ny hamburgar biff ikväll så vi får väl se om jag överlever eller inte ^^

KOMMENTARER:

  • Madde säger:
    2010-02-25 | 00:19:49
    Bloggadress: http://aikurushii.blogg.se/

    HAHA fyfan va äckligt med drickan.. varför köpte du en som hade gott ut? :(

Kommentera inlägget här: