Vilsen i Japan

småprylar

Kategori: Allmänt

Ser ut att bli en tidig blogg idag då jag har fått illamående så jag bara drog hem nu för att ligga och vila i sängen tills man inte känner på sig att man kommer att spy .__.
Nacken och ryggen bråkar lite oxå så det är förmodligen därför jag mår dåligt
Fast lite saker har det självklart blivit och en del ska säljas :)



2 st ljuddosor jag hitta i en "200 yen för en random pryl" fast för supermario bros 1 ljud :D
kul som fan att sitta och råtrycka på "swim" dosan :3



Death Note ska jag sälja :3 den andra filmer kommer jag nog sälja sen, köpte den för den värkar sämst xD en dansk film om en katt som bara blir större å större tror jag :'p



Nana 1 ska jag sälja och DMC ÄR MIN!!! :3



Titans AE för 12 kr :)



Lite sportspel som är lätt att spela 2 spelare på ^^ och elrond (wizards and warriors), ett av mina favorit spel för övrigt :D

Ska försöka dra in till någon stad om jag mår bättre sen, vi får se helt enkelt :)
Kommentera inlägget här: