Vilsen i Japan

Promenix till Akiba

Kategori: Allmänt

Vädret var riktigt fint idag så jag fick för mig att gå till akiba (fast en bättre och sjukt mycket lättare väg) och det var något jag gjorde fynd på så jag är nöjd haha :D Men åter till fynden senare ;D



Gillar hur hus i japan kommer i olika storlekar och utseenden efter varje hus :) ganska mysigt att bara gå runt och titta.
Hittade ett nytt tempel idag nära Ueno ^^



Asmysiga små hundar :3



Efter det här så hittade jag bookoff som jag gjorde mina fynd :D och det var...
Det får ni se mot slutet :'p



Var inne på någon random leksaks affär :) hittade inte något mario barnprylar tyvärr :(
PeT ska ju få något iaf :D
Nu över till mina småfynd ^^



Kingdom heart mangan :) del 1 och 3, sen något random spel i mitten, såg lustigt ut iaf :p Sen kom Zelda 3, final Fantasy VI och till super kapet Rockman 5 :D alla spel kosta 8kr st ^^
Bookoff <3



Gick in på en liten mindre butik när jag kom till akiba och där hitta jag dessa 3 spel för ca 50öre st ^^ Zelda 3, komplett tombraider 2 och komplett dragonball Z :)



När jag kom tillbaka från allt så fick jag en tv av dom här på sakurahouse :D:D
så jävla soft! så nu kan jag spela och nörda lite :3
Iaf på tråkiga dagar ^^ men jag ska gå till akiba lite oftare, inte så långt och så får man tiden att gå lite när man har tråååkigt : )


JUSTA! både mitt Dreamcast och famulator verkar funka bra :)
Surt att man inte ha så roliga famicom spel för rockman 5.. gör mig galen xD dör hela tiden på sk*ten och man blir bara deppig av att spela det XD

KOMMENTARER:

  • Iwameji säger:
    2012-03-20 | 06:31:49

    Små Hundar?

    Nej,de äR Fox,KITSUNE eller O-KITSUNE-SAMA.

Kommentera inlägget här: