Vilsen i Japan

Mer bilder :)

Kategori: Allmänt

Här kommer lite mer bilder från dagen,  först ett par från Shibuya sen lite från asakusa och senare lite från akihabara som jag var och gick till :)

och visst.. jag köpte spel XD MEN mycket jag köper nu är för försäljning och nu tror jag inte att jag kommer köpa så värst mycket spel om jag ska vara ärlig, räcker nästan med det jag har ^^ men hittar jag något intressant för lågt pris så tar jag det självklart haha ^^



Den här hunden är en ganska vanlig möttesplats i shibuya :)



Asnice Gundam gubbe :D typ 1.60 hög ^^



Testade ett Chopper huvud XD inte riktigt min stil :p



Vidrigt mycket folk i shibuya som jag faktiskt tycker är lite jobbigt, bara svärmar folk runt en .___.



Hittade en Ghibli butik :) bara massa saker från deras filmer, totoro, ponyo och liknande ^^ jättemysiga saker :D



Snurra runt i Asakusa :) hitta lite nya saker att ta kort på iaf ^^



2 bilder från min natt promenad till akihabara, fast varning! ta metron dit! finns fan inget om akihabara på skyltar å sånt :(

Och nu över till sånt jag har köpt X.X *kunde inte låta bli* :x



Mysig Dreamcast dosa så nu har jag 2 :) känns inte riktigt om jag bara har 1 dosa



Lite spel köpta för försäljning :) fast ranma behåller jag nog ^^
alla titlar kostade mig 105 yen st på Book-off



lite randomspel till Dreamcastet :) så nu har jag 10 st spel och inget större behov att köpa mer spel, vilket känns bra för nu ska jag bara dega :)



Till sist har vi den klassiska höjdar filmen Tango & Cash :D rekommenderar den till er som inte har sett den ^^

Allt för idag, och imorgon ska jag spela badminton om jag mår bättre :) bara vänta och se ^^

KOMMENTARER:

  • Grim säger:
    2010-02-21 | 19:11:17

    Ååååh, ge mig draken, ååååh~~~



    Sno den ; u;

Kommentera inlägget här: