Vilsen i Japan

Lördag och söndag

Kategori: Allmänt

Har börjat fått lite internet problem på kvällarna så ibland kan det vara lite mellanrum mellan uppladdningar av bilder men nu verkar det iaf funka :)

Lördag:
Lördagen var som vanligt, dega så gott jag kunde fram tills träningen å det. Men det gick bedrövligt kan jag säga :( kan bero lite på febern jag hade igår, och att man fick börja med singel, ingen bra kombination iaf.



Efter träningen hängde jag med Dean och någon tjej för att äta mat :) hitta något ställe som gjorde peppar biffar och det var riktigt gott ^^
Sen så maila jag dean info om apacs som han ska köpa senare :)



En bild på Kenichi åt tjejerna som gillar han, såg även att en gubbe tittar ut i nedre hörnet XD han tänkte nog "vafan gör den där dumma svensken?" :p

Söndag:
Idag så var jag uppe tidigt för att åka till Shinagawa som har loppis varje helg :)
Där hittade jag lite småprylar



Utsidan av loppisen :) såg väl ganska likadant ut inomhus, var för övrigt mest kläder, ca 95% kläder



Hitta 3 st gloomys :D kosta 8kr st ^^



2 st glay skivor och 1 dir en grey som jag fick för 16kr

Sen var jag vidare till shibuya för jag skulle gå på secondhand butiken Bingo men Tomomi som jag skulle träffa dök tydligen aldrig upp så jag fick gå dit ensam :(



Bilden på den förstas tröjan är mycket mörkare blå, fick inte riktigt rätt färg på bilden tyckte jag :/
allt gick på 200kr typ ^^



Hitta ett ganska billigt spelställe för div arkadspel :) dom flesta vanliga spel kosta 50yen och dom flesta musik spel gick på 100yen.



Ett gäng som filmade, och självklart så gick jag förbi alledes bakom så man kanske syns på tv sen xP



Någon japansk musiker som spela på gatan :) ganska duktig var han oxå ^^

Känner mig ganska hängig så jag ska nog lägga mig ner och vila ett bra tag, har ändå inget att göra idag
*som vanligt* : p

KOMMENTARER:

  • Sandra säger:
    2010-02-28 | 10:00:17
    Bloggadress: http://kokoronomahou.blogg.se/

    Haha, vad gullig du är som fortsätter lägga upp Ken'ichi bilder. ^^ Har aldrig vetat vad docomo group är för någonting när det är sponsorn till en massa dramas och animes, men tydligen mobiltelefoner då alltså. Hehe

    Ska ta och börja kommentera lite annat än bara Ken'ichi bilder. ^^'

    Hur länge ska du stanna i Japan? Du har stannat betydligt längre än vad jag trodde från allra första början. Eller har du inte beställt något hemflyg utan tar saker och ting som de kommer och åker hem när pengarna tar slut... Eller? ^^

Kommentera inlägget här: