Vilsen i Japan

KETCHUP!!!!

Kategori: Allmänt

Blev nästan tårögd när jag såg flaskan i hyllan :p Har fan inte ätit något med ketchup på 3 veckor :S det är fan onaturligt för kroppen!
Lite kechup måste den ju ha!
Men nu känner jag att balansen i kroppen börjar komma tillbaka :p sen så har jag köpt en stekpanna och någon olja (tror det var matolja iaf, luktade skunk för övrigt) men nu lagar jag mat hemma å spar lite pengar på det :D är ju värsta superkocken!
*steker hamburgare och ser stolt ut*



Otroligt vacker syn <3



Hitta en spelaffär här i krokarna men där var nästan allt svindyrt, men då hitta jag dom där 2 spelen för 100 yen st :) vilket är något jag nappa direkt på. Det högra spelet heter Perfect Eleven, och i sverige hette det International Super Star Soccer!!! Mitt gamla ungdomsspel!! *nostalig*



Sen har jag fått önskemål att ladda upp bild på allt jag har köpt så här är det :)
Kommentera inlägget här: