Vilsen i Japan

Jakten efter Bookoff

Kategori: Allmänt

Idag tänkte jag besöka en Bookoff butik en bra bit bort och eftersom jag inte har något att göra så valde jag att gå istället för att ta Metron istället, vilket jag nu i efterhand ångrar, ryggen spöka sjukt mycket efter promenaden. men men, sånt är livet.

Gick förbi många småtempel så det blev en del kort idag




Den där tyckte jag kändes lite obehagligt, tror det är en minnessten för ungar som aldrig har blivit födda eller ungar som har dött, var blandade leksaker där så jag är ganska säker att det är något åt det hållet.



Det var alla tempel bilderna, hittade för övrigt bookoff men det fanns bara skit där :(
På vägen tillbaka så såg jag en bil som hade blivit påkörd.



Tycker det såg lite coolt ut när polisen hissade upp sirenerna och för vidare trafiken :) sirenerna kan dom skjuta upp ca 40cm specielt när olyckor är framme :)
Kommentera inlägget här: