Vilsen i Japan

Dreamcast!

Kategori: Allmänt

Idag hittade jag sofmaps secondhand för spel och jobbigt är då det :x speciellt när man hitta spel man ville ha och enhet dessutom till sjuka priser :s
komplett sega Dreamcast för 150kr



Sen blev det självklart lite spel när man var där :3



Fina priser :3  *hemlis* ;D



Något random japananskt spel för 10 yen XD och pokemon stadion för 10yen det med :3

Sen drog jag till en random butik för att köpa en "nes" dosa till datorn :)
så jag har 2 st nu :D



Drog till trader och hitta spel billigt som fan :S
alla dom där gick för totalt 14kr :)

Ryggen är halvdan, gör ont när jag rör mig länge och när jag är stilla, svårt att hitta någon ballans :s
Blir en del vila nu och INGET akihabara för mig på några dagar XD känner att pengarna flyger iväg : p
Kommentera inlägget här: