Vilsen i Japan

Coolaste hotellet ever!

Kategori: Allmänt

Har gjort en del idag, postat alla mina spel (vilket för övrigt var svindyrt!) så om det blir mer spel eller sånt så blir det en extra väska med till flygplatsen :)



Mina små kassar, totalt 15kg och kosta 1300kr .____.



Lite blandade bilder ^^



Andra sorten "lyx" pocky, inte så vidare god .___.



Asgod desert!! <3

och nu till det coolaste hotellet jag har sett! :D



Det byter färg hela tiden! :D och framför (ni ser väl ringen?) så är det som ett litet akvarium med bubblor :3 asnice iaf! allt ser värsta hightech ut ^^

Var även och tog en långpromenad till en Bookoff butik som var skitdålig .__. men eftersom jag gick ca 1 mil bara för att komma dit så var jag tvungen att köpa något :p
hittade då detta :



En manga på 4 volymer (jag hitta dom 3 första) men den verkar vara sjukt bra!

http://www.onemanga.com/Doubt/

ni kan läsa den online på denna länk och då på engelska :)

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2010-02-23 | 21:16:20

    usch choklad/ost pockeys :(

Kommentera inlägget här: